Våra kvalitetsbegrepp
HemQ-certifiering
Alla tjänsteleverantörer som är med i HemQ:s nätverk genomgår en kvalitetskontroll som bland annat innebär krav på ansvarsförsäkring, säker nyckelhantering och goda anställningsvillkor.
Läs mer om HemQ:s kvalitetskrav >>
Nöjdhetsgaranti
För att våra kunder ska känna sig trygga och nöjda med sitt val av tjänsteleverantör via HemQ har vi även en Nöjdhetsgaranti. Det innebär att en kund kan byta leverantör vid missnöje även om ett avtal med uppsägningstid har tecknats. Skulle en konflikt uppstå kan vi agera mellanhand.
HemQ-kassan
För varje köp som görs i HemQ får kunden återbäring i form av en bonussumma som registreras i HemQ-kassan på kundens egen sida. Intjänad summa dras sedan automatiskt från nästa köp som görs.
"Vi ställer krav på våra leverantörer både när det gäller den praktiska som den känslomässiga tryggheten. Leverantörerna skall uppfylla våra kvalitetskrav med exempelvis ansvarsförsäkring och god nyckelhantering men även ha förståelse för och underlätta i processen att låta en främmande person ta hand om ens hem eller barn."
Maria Miderberg, kvalitetsansvarig HemQ
Vår kundtjänst finns tillgänglig för personlig service och support via telefon (kontorstid) och via mail. Kontakta oss gärna >>